Dzięki możliwości monitorowania przesyłek, również za pomocą dedykowanej aplikacji możesz szybko sprawdzić ich aktualny status. Chcąc sprawdzić, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka, wpisz jej numer jaki otrzymasz wraz z informacją o wysłaniu paczki. Monitoring wysyłek w systemie Poczty Polskiej znajdziesz tutaj
Dlaczego nie mogę znaleźć mojej przesyłki w systemie?
Prosimy upewnić się, że wpisany został poprawny numer i spróbować ponownie. Przesyłka może być śledzona dopiero po tym jak zostanie zarejestrowana w systemie Poczty Polskiej.
Posługując się numerem jaki otrzymałeś w potwierdzeniu zamówienia możesz szybko sprawdzić gdzie obecnie znajduje się Twoja przesyłka. Paczki można śledzić wpisując 24-cyfrowy numer paczki na stronie wyszukiwania lub logując się do Managera Paczek. Monitoring wysyłek w systemie PACZKOMATY znajdziesz tutaj
Jak się dowiem, że paczka na mnie czeka?
W momencie dostarczenia przez kuriera paczki do docelowego Paczkomatu, system automatycznie prześle do Ciebie powiadomienie sms-em i mailem, gdzie znajdziesz numer i 6-cyfrowy kod odbioru potrzebny do odebrania przesyłki w Paczkomacie. Paczka na odbiór czeka przez 3 dni kalendarzowe. W przypadku braku odbioru, zostanie przeniesiona do najbliższego oddziału InPost w twoim mieście.