
Śledzenie Przesyłki
Dzięki możliwości monitorowania przesyłek, również za pomocą dedykowanej aplikacji możesz szybko sprawdzić ich aktualny status. Chcąc sprawdzić, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka, wpisz jej numer jaki otrzymasz wraz z informacją o wysłaniu paczki. Monitoring wysyłek w systemie Poczty Polskiej znajdziesz tutaj
Dlaczego nie mogę znaleźć mojej przesyłki w systemie?
Prosimy upewnić się, że wpisany został poprawny numer i spróbować ponownie. Przesyłka może być śledzona dopiero po tym jak zostanie zarejestrowana w systemie Poczty Polskiej.
Posługując się numerem jaki otrzymałeś w potwierdzeniu zamówienia możesz szybko sprawdzić gdzie obecnie znajduje się Twoja przesyłka. Paczki można śledzić wpisując 24-cyfrowy numer paczki na stronie wyszukiwania lub logując się do Managera Paczek. Monitoring wysyłek w systemie PACZKOMATY znajdziesz tutaj
Jak się dowiem, że paczka na mnie czeka?
W momencie dostarczenia przez kuriera paczki do docelowego Paczkomatu, system automatycznie prześle do Ciebie powiadomienie sms-em i mailem, gdzie znajdziesz numer i 6-cyfrowy kod odbioru potrzebny do odebrania przesyłki w Paczkomacie. Paczka na odbiór czeka przez 3 dni kalendarzowe. W przypadku braku odbioru, zostanie przeniesiona do najbliższego oddziału InPost w twoim mieście.