Koszyk 0,00 zł

Nie masz produktów w koszyku.

Naturalne Kosmetyki

Regulamin sklepu ELAMO od 25.12.2014ikonka regulaminu

§1. Postanowienia ogólne

1.  Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia usług o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną w ramach Sklepu Internetowego ELAMO dostępnego pod adresem URL http://www.elamo.pl, który prowadzony jest przez firmę:

NESTAR Daniel Pająk
ul. Henryka Sienkiewicza 11
37-420 Rudnik nad Sanem
NIP: 8133199453
REGON: 180229912

wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki pod numerem 8133199453, zwaną w niniejszym regulaminie jako 'Sprzedawca'

2. Definicje i terminy użyte w Regulaminie:

2.1. Klient - osoba fizyczna,  która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje lub zamierza dokonać Zamówienia w ramach Sklepu. Dla osób  fizycznych, które skończyły 13 lat, a nie ukończyły 18-go roku życia, wymagana jest zgoda przedstawiciela prawnego;
2.2. Użytkownik - każda osoba, która w jakikolwiek sposób korzysta z Witryny oraz usług dostępnych na Witrynie.
2.3. Sprzedający - NESTAR Daniel Pająk z siedzibą w Rudniku n.Sanem , adres: ul. Sienkiewicza 11 wpisany do ewidencji działalności gospodarczej od dnia 2 grudnia 2013 – właściciel sklepu ELAMO;
2.4. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach serwisu Internetowego ELAMO;
2.5. Sklep Internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.elamo.pl, za pośrednictwem którego Klient może dokonywać Zamówień;
2.6. Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym, mogące być przedmiotem Umowy Sprzedaży;
2.7. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
2.8. Konto - baza danych przydzielana Klientowi po rejestracji na elamo.pl zabezpieczona loginem i hasłem, umożliwiająca Klientowi m.in. zapisanie i przechowywanie informacji o danych adresowych do wysyłki zamówień, prezentująca historię i statusy zamówień. Założenie Konta Klienta na Elamo.pl następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie przez użytkownika formularza rejestracyjnego udostępnianego na Witrynie, po wypełnieniu stosownych rubryk formularza oraz potwierdzeniu przez Klienta rejestracji i aktywowaniu konta poprzez kliknięcie na linku aktywującym konto przesłanym e-mailem do Klienta przez Sprzedajacego.
2.9. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy NESTAR Daniel Pająk, a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;
2.10. Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej – ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.);
2.11. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
2.12. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.

3. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią  zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
4. Informacja o cenie podawana na stronie Sklepu Internetowego ma charakter wiążący od momentu otrzymania przez Klienta e-maila zawierającego ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia. Cena do końca realizacji Zamówienia nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Towarów po otrzymaniu przez Klienta e-maila, o którym mowa powyżej.

 

§3. Zasady korzystania z Serwisu Internetowego ELAMO

3.1. Warunkiem korzystania z usług Sklepu internetowego jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu.
3.2. Sprzedający może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:

a) podczas składania zamówienia lub w trakcie rejestracji w Sklepie Internetowym podał dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich;
b) dopuścił się za pośrednictwem Sklepu Internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych Klientów lub zachowań godzących w dobre imię Sprzedającego.

3.4. Klient zobowiązany jest w szczególności do:

a) korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet;
b) niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich;
c) korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń;
d) niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu Internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
e) korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla NESTAR Daniel Pająk;
f) korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu Internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego.

3.5. Obsługa sklepu internetowego dostępna jest dla użytkowników wyłącznie w dni robocze, w godzinach: 9:00-17:00 oraz w soboty od 10:00-14.00.

§4. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży

4.1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego należy w dokonać wyboru towaru, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o informacje dostępne na stronie.
4.2. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez dodanie ich do koszyka - "Dodaj do Koszyka".
4.3. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Złóż Zamówienie” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się informacjami dostępnymi na stronie.
4.4. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu Internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:

a) nazwy przedmiotu zamówienia,
b) jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),
c) adresu dostawy
d) wybranej metody dostawy,
e) wybranej formy płatności,

4.5. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest zapoznanie się i dokonanie akceptacji treści Regulaminu poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola wyboru (ang. check box)
4.6. Zamówienia można składać przez całą dobę. Zamówienia złożone w po godz. 14.00 oraz w niedziele i święta rozpatrywane będą od rana następnego dnia roboczego.
4.7. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z NESTAR Daniel Pająk Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
4.9. Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, potwierdzającej złożenie Zamówienia.
4.10. Prawidłowe dokonanie Zamówienia możliwe jest jedynie w przypadku, gdy wybrany przez Klienta Towar jest dostępny w magazynie Sprzedającego. Informacja o dostępności znajduje się na podstronie karty produktu. W przypadku niezgodności informacji podanych na stronie, z rzeczywistym stanem magazynowym. Kupującemu przysługuje prawo odstąpienia od całości lub części umowy, a zamówienie zostanie w całości lub części anulowane, o czym Klient otrzyma informację drogą elektroniczną, na podany przez niego adres e – mail. Dokonana przez Klienta zapłata za zamówiony Towar, który nie może zostać dostarczony, zostanie przez Sprzedającego zwrócona w terminie 7 dni od dnia skutecznego poinformowania Klienta o niemożliwości zrealizowania zamówienia.
4.11. Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi 30 dni roboczych, po tym terminie Klient jest uprawniony do anulowania zamówienia, poprzez przesłanie do Sprzedającego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej.

§5. Dostawa

5.1. Dostawa Towarów odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia, za pośrednictwem firmy Poczta Polska
5.2. Realizacja zamówienia w sklepie internetowym powinna wynosić od 1-3 dni roboczych liczonych od momentu złożenia zamówienia  lub wpłynięcia opłaty na konto za złożone zamówienie w naszym sklepie.
5.2. Jeżeli NESTAR Daniel Pająk nie może spełnić świadczenia z powodu niedostępności Towaru będącego przedmiotem umowy, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy, poinformuje o tym fakcie Klienta i w przypadku gdyby uzyskał jakąkolwiek płatność za zamówiony Towar zwróci całą otrzymaną od Klienta kwotę.
5.3. Klient, odbierając przesyłkę z zamówieniem, powinien sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania należy, w obecności dostawcy, sporządzić protokół szkody, który wraz z ewentualną reklamacją powinien zostać niezwłocznie przesłany do Sprzedającego.

§6. Ceny i metody płatności

6.1. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich.
6.2.  Klient ma możliwość uiszczenia płności:

a) przelewem bankowym przed dostawą na numer konta bankowego Deutsche Bank: 10 1910 1048 2678 9341 1390 0001
Brak otrzymania płatności na rachunek NESTAR Daniel Pająk, ul. Sienkiewicza 11, 37-412 Rudnik nad Sanem w terminie 3 dni od złożenia zamówienia, spowoduje anulowanie zamówienia. Płatności za pośrednictwem przelewu bankowego powinny być dokonywane na rachunek bankowy Sprzedającego podany w Zamówieniu..
6.3. Sprzedający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian cen Towarów, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych i wyprzedaży lub wprowadzania w nich zmian. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny towarów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.
6.4. Promocje w Sklepie Internetowym nie podlegają łączeniu, o ile regulamin promocji nie stanowi inaczej.

§7. Uprawnienie do odstąpienia od umowy

 

7.1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.) Klient, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów (z wyjątkiem bezpośrednich kosztów odesłania Towaru).

7.2.. Bieg 14-dniowego terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się w przypadku Umowy Sprzedaży od objęcia Towarów w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. Jeżeli Umowa Sprzedaży obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy (Towarów), partii lub części.

7.3. Klient może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.  Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu lub pod linkiem "Wzór formularza odstąpienia od umowy".  Nie ogranicza to uprawnienia Klienta do złożenia jakiegokolwiek innego jednoznacznego oświadczenia, w którym informuje o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy.

7.4.  W przypadku złożenia przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu od umowy za pośrednictwem wiadomości e-mail, oświadczenie powinno zostać wysłane na adres:sklep@elamo.pl. W przypadku złożenia przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu drogą pisemną, oświadczenie powinno zostać wysłane na adres:NESTAR Daniel Pająk ul. Henryka Sienkiewicza 11 37-420 Rudnik nad Sanem. Do zachowania 14 - dniowego terminu na odstąpienie wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

7.5. Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi Klientowi poprzez wiadomość e-mail (podany przy zawieraniu Umowy sprzedaży) otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

7.6. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towarów. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

7.7. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponuje, że sam odbierze Towar od Klienta, Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania Towarów z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towarów – w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

7.8. Jeżeli Klient wybiera sposób dostarczenia Towarów inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

7.9. Klient ma obowiązek zwrócić Sprzedawcy zwracany Towar lub przekazać Towar osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania 14 – dniowego terminu wystarczy odesłanie Towarów przed jego upływem. Prosimy o zapakowanie i zabezpieczenie odsyłanych Towarów tak, aby nie zostały uszkodzone w transporcie.

7.10. Zwracane Towary należy odesłać na adres: NESTAR Daniel Pająk ul. Henryka Sienkiewicza 11, 37-420 Rudnik nad Sanem

 7.11. Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towarów, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść.

7.12. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

7.13. ELAMO dodatkowo gwarantuje 100% satysfakcję z zakupionego towaru. Klient może rozpakować i sprawdzić produkt. W przypadku rezygnacji bądź niezadowolenia z otrzymanego towaru gwarantujemy zwrot poniesionych kosztów (poza bezpośrednim kosztem odesłania Towaru). Zwracany produkt nie powinien jednak wskazywać znacznego zużycia.

7.14. Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827), prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

5) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

§8. Reklamacje dotyczące Towarów

8.1. Sprzedawca ma prawny obowiązek dostarczenia Towarów bez wad.

8.2. Jeżeli otrzymany przez Klienta Towar jest wadliwy, Klient może skorzystać według swojego wyboru z uprawnień przysługujących w ramach gwarancji we wskazanych serwisach lub - niezależnie - z uprawnień przysługujących mu od Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady Towaru.

8.3. Klient może zgłosić przysługujące mu roszczenia z tytułu rękojmi w listownie na adres: NESTAR Daniel Pająk ul. Henryka Sienkiewicza 11 37-420 Rudnik nad Sanem lub za pomocą wiadomości e-mail na adres:sklep@elamo.pl z dopiskiem „reklamacja”. Prosimy o załączenie do reklamacji dowodu zakupu Towaru.

8.4. W celu przyspieszenia rozpoznania reklamacji, prosimy o podanie w treści zgłoszenia reklamacyjnego krótkiego opisu przyczyn uzasadniających reklamację oraz danych kontaktowych Klienta.

8.5. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Klient może:

a. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Towar na wolny od wad albo wadę taką usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Towaru z wadą pozostaje do wartości Towarów bez wady. Klienta nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada Towaru jest nieistotna;

b. żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest zobowiązany wymienić wadliwy Towar na wolny od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta z zastrzeżeniami i na zasadach określonych we właściwych przepisach Kodeksu cywilnego.

8.6. Jeżeli Klientem jest Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.

8.7. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć wadliwy Towar na następujący adres: NESTAR Daniel Pająk ul. Henryka Sienkiewicza 11 37-420 Rudnik nad Sanem

8.8. Jeżeli Klient będący Konsumentem zażąda wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedający nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

8.9. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku licząc od dnia stwierdzenia wady, jednak w przypadku zakupu Towarów przez Konsumenta – bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu, o którym mowa w zdaniu pierwszym.

 

§9. Postanowienia końcowe

9.1. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w dowolnym czasie. Zmiany Regulaminu dotyczą również zarejestrowanych Klientów, którzy w przyszłości będą dokonywać zakupów.
9.2. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za transakcje dokonane przez nieuprawnione osoby trzecie, które uzyskały dostęp do Konta Klienta.
9.3. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za za usuwanie i blokowanie wiadomości e-mail przez: administratorów serwerów pocztowych Klienta wskazanych w formularzu jako adres kontaktowy lub oprogramowanie zainstalowane na komputerze Klienta.
9.4.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.  
9.5.Informacje dodatkowe:

a) Zamówień można dokonywać również telefonicznie (511 231 469) .
b) Dane do Przelewu: NESTAR Daniel Pająk, ul. Sienkiewicza 11, 37-420 Rudnik nad Sanem, nr konta: 10 1910 1048 2678 9341 1390 0001

9.5. Niniejsze Ogólne Warunki Sprzedaży obowiązują od dnia 25.12.2014 r.

 

Załącznik nr. 1 do Regulaminu

Formularz odstąpienia od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

NESTAR Daniel Pająk
ul. Henryka Sienkiewicza 11
37-420 Rudnik nad Sanem

Kontakt:
Tel. 511231469
sklep@elamo.pl

Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy (lista towarów):

 

Data zawarcia umowy(*) / odbioru(*):    
Imię i nazwisko konsumenta:    
Adres konsumenta:

 

Podpis konsumenta:
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)    
Data:    

(*) Niepotrzebne skreślić.

Informujemy, że aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, nasz serwis internetowy gromadzi i zapisuje w pamięci komputerów Użytkowników pliki cookies. Aby tego uniknąć można zmodyfikować ustawienia przeglądarki, tak aby nie zapisywała ona plików cookie. Kontynuując korzystanie z naszej witryny, wyrażasz zgodę na powyższe. Politykę Prywatności Elamo znajdziesz tutaj.